Obserwatorzy

czwartek, 20 czerwca 2013

Krem koloryzujący na upały




Ogólnie rzecz ujmując lubię ciepło, ale upały
panujące przez ostatnie dni powoli zaczynają dawać w kość.
Zwykle wolę dobrze kryjące podkłady, ale w 
taką pogodę nie widzę sensu ich nakładania.
W tam tym roku w wakacje natchnęłam się na
krem koloryzujący Essence My Skin.





Dostępny jest w dwóch odcieniach, ja posiadam ten
jaśniejszy. Kupiłam go jeszcze przed wielką falą kremów BB.
W pewnym sensie je przypomina. Też ma wyrównywać koloryt,
nawilżać, rozświetlać cerę. Nie zawiera tylko wyższego filtru.


Jeśli chodzi o mnie to używam pod krem koloryzujący
kremu z filtrem. Ma formułę beztłuszczową, czyli nadaje się
do skór tłustych.

Jego krycie jest praktycznie niewidoczne, dlatego na
wypryski używam dodatkowo korektora.



Kolor pomimo, że wydaje się pomarańczowy w tubce
dopasowuje się do koloru skóry. Jest wydajny. Używałam go
zeszłego lata i myślę, że i na te mi wystarczy. Kosztował ok.8-9 zł
w SP.

Nie mam porównania, bo nie używałam kremów BB, ale
z tego produktu ja i moja skóra jesteśmy zadowolone.

A Wy używacie takich produktów? Może macie porównanie z 
kremami BB?


29 komentarzy:

  1. Jak zużyję moje zapasy kremów to może skuszę się na ten :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. leciutki, ładny podkład, podoba mi się taka opcja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywalam go. Kremow BB tez nie. Niestety moja buzia za bardzo zaprzyjaznila sie z niedoskonalosciami :/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w gorące dni stosuję kremu CC z Max Factor, spisuje się dobrze i całkiem dobrze kryje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w taką pogode nie nakładam nic bo i tak po 5 minutach wszystko mi spłynie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja latem tylko i wylacznie puder stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam jeden BB z Nivei. Fajny był, ale mi się słoiczek stłukł a sam krem bardzo szybko wycofali:(

    Ja w taką pogodę sobie odpuszczam malowanie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie BB..jakoś mi ich konsystencja nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jest mega upał nie stosuję nic.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi tam bez różnica, jak wracam z pracy ( tam klima) już jest chłodniej, tylko weekend chwila spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swego czasu używałam kremu koloryzującego z Pharmacerisu i był o niebo lepszy od kremów BB, ładnie nawilżał i wyrównywał koloryt, latem sprawował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sprawa taki krem koloryzujący! Zachęciłaś mnie, leciutki będzie na lato w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nigdzie go nie widziałąm :) ale juz samo opakowanie zacheca nas do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja latem raczej niczego nie uzywam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. po kremie BB z garniera wyskakiwały mi podskórne grudki :/ później skusiłam się na BB do skóry tłustej i mieszanej, to znowu ten już po kilku użyciach przesuszył mi skórę. teraz przeprosiłam się z kremem koloryzującym z Alterry i jak na razie mi odpowiada, choć rozprowadzanie nie należy do najprzyjemniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubie bb z garniera, calkiem przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam i nie używam:) chciałam sobie kupić jakiś krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie używałam nigdy kremów BB, ale od dłuższego czasu, kiedy są upały używam bardzo lekkiego podkładu z Eveline Art Scenic :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na denko i haul :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam go! Jest bardzo wydajny starczył mi na jakieś 3-4 miesiące przy codziennym stosowaniu :) Na szczęście nie mam większych problemów ze skórą i dlatego nie wymagam od niego maksymalnego krycia. Jest lekki i przyjemny w noszeniu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam BB z Maybelline i sobie chwalę, z Essence raczej nie wypróbuję, bo nie mam przekonania do ich produktów pielęgnacyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w sumie jestem wierna koreanskim kremom BB i nigdy nie probowalam tych co sa w drogeriach w polsce ;) Wiec nie mam porownania.
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie próbowałam :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę używać kremów BB niestety przez moją tłustą cerę... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie używałam, ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli myślisz o salonie czy fryzjerskim czy kosmetycznym z pewnością przyda Ci się dobry sprzęt! Taki możesz znaleźć na stronie https://www.fryzomania.pl/category/artykuly-fryzjerskie są tam ceny hurtowe i dostępne dla wszystkich więc mega okazje można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń