Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Wiosenna ofensywa

Powoli mijająca zima nie przysłużyła się moim włosom. Ich kondycja znacznie spadła. Nie zauważyłam większej ilości rozdwojonych końcówek, ale ogólne osłabienie włosa i ich częstsze wypadanie.

Dlatego postanowiłam wyruszyć na walkę z wypadającymi włosami. Długo się zastanawiałam jakie produkty do pielęgnacji mam wybrać. Ostatecznie zdecydowałam się na te, które mają dużo pozytywnych recenzji i stałe użytkowniczki.


Uzbroiłam się, więc w sok z brzozy, by stosować coś od wewnątrz ....







... i maskę Biovax, by stosować coś od zewnątrz.








Maskę planuję stosować 2-3 razy w tygodniu. Należy pić ok. 30 ml soku codziennie. Mam nadzieję, że kuracja przyniesie zamierzone efekty. Myślę, że pierwszą recenzję można wydać po miesiącu. A jak mają się Wasze włosy po tej długiej zimie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz