Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

WITAJCIE!


Cześć. Mam na imię Natalia i jestem studentką kosmetologii. Kosmetologia jest nie tylko tematem moich studiów, ale także zainteresowań. Przechodząc małą rewolucję w życiu i dostawszy pozytywnego kopniaka od mojej przyjaciółki postanowiłam założyć bloga.

Na nim będą pojawiać się informacje dotyczące szeroko pojętej kosmetologii – od produktów służących do pielęgnacji po opisy zabiegów kosmetycznych. Nie zabraknie na nim rzetelnych i sprawdzonych wiadomości podanych w przystępny sposób, jak i bardziej luźniejszych tematów z życia codziennego.

Mam nadzieję, że choć cześć z tego co będę tu zamieszczać pomoże Wam w rozwiązywaniu codziennych kosmetycznych dylematów :) bo nawet przy niewielkiej zmianie nasze życie może stać się łatwiejsze, no i piękniejsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz